| Consultancybedrijf Capgemini Nederland, energieleverancier Essent en de gemeente Groningen zijn drie namen op de sterk groeiende lijst organisaties die meedoen aan de Autoloze Dinsdag op 12 juni. Het initiatief van Enexis Groep om een aantal autoloze dinsdagen per jaar te organiseren krijgt daarmee in 2018 een vervolg. Deze actie is bedoeld om medewerkers te stimuleren […] |